Pages

Monday, October 12, 2009

Rancangan Tahunan PJPK

Rancangan Tahunan PJPK untuk Sekolah Menengah :

Tingkatan-1

Tingkatan-2

Tingkatan-3

Tingkatan-4

Tingkatan-5

35 comments:

  1. salam.. en. fairus, blh en kongsi kan RPT pjpk tingkatan 3 hingga 5 bersama saya? blh emel kn ke boy_grandeene@yahoo.com. sy budak baru belajar. tq

    ReplyDelete
  2. TERIMA KASIH BANYAK EN FAIRUS..
    MINTA IZIN DOWNLOAD YE..
    SGT MEMBANTU KAMI GURU2 SAINS YG TERPAKSA AJAR PJK.
    BARAKALLAH..

    ReplyDelete
  3. assalam... en fairus blh en kongsi kan RPT pjpk tingkatan 2 hingga 5 bersama saya jg? blh emel kn ke atiq_84come@yahoo.com. sy pun budak baru belajar. tq

    ReplyDelete
  4. salam... en fairus, boleh kongsikan rpt pjpk tingkatan 3 hingga 5 kpd saya? boleh emelkan ke zihanabdsalim11@gmail.com. tq

    ReplyDelete
  5. salam encik fairus diharapkan dapat berkongsi rancangan pengajaran tingkatan 1 hingga 5..kerjasama encik amat dihargai...jejaka_idamanku@yahoo.com

    ReplyDelete
  6. salam cikgu fairus...minta tolong emelkan rpt t3 hingga 5 dan kalau boleh kontrak latihan...saya baru mengajar..tak tau nak buat camner...tolong lah saya eekk...mzainurimb@yahoo.com

    ReplyDelete
  7. salam en.fairus...sy fara dr mlk...minta tolong emelkan sy RPT PJK tuk tingkatan 2 dan 3 bleh x?sy guru gantin 1st time ajar sekolah menengah...Fara_3006@yahoo.com..ini emel sy,...tanx ya...salam..

    ReplyDelete
  8. salam encik fairus diharapkan dapat berkongsi rancangan pengajaran tingkatan 1 hingga 5..kerjasama encik amat dihargai... qlurunhamka@gmail.com

    ReplyDelete
  9. aslam en. fairus...bole x emel kt sya rpt n rph PJK tuk ting. 1? nak sgt2...gadis_semasa87@yahoo.com..tq

    ReplyDelete
  10. salam encik fairus, boleh xemailkan rpt serta rph pjk untuk tingkatan 1 hingga 5, saya memerlukan sangat. saya kena mengajar subjek ni.saya guru ganti.harap encik dapat emailkan kepada saya cntoh rph. arisa5542@gmail.com

    ReplyDelete
  11. tq...moga allah beri rahmat kpd en

    ReplyDelete
  12. salam en. fairus...boleh emailkan rpt pjk untuk tingkatan 4 dan 5, saya memerlukan sangat. saya kena mengajar subjek ni..harap encik dapat emailkan kepada saya cntoh rpt : princes2612_2009@yahoo.com

    ReplyDelete
  13. salam...en.firdaus!boehkah email pada saya rpt pjpk untuk tingkatan 1,2 & 5 pada saya?saya perlukan guide..ini email saya intan_upm3@yahoo.com

    ReplyDelete
  14. salam en fairus...bole x emel kat sy RPT ting 1-3...sy hrp sgt en fairus dpt membantu sy...ini email sy...fir_dahlan@yahoo.com.my....tq...

    ReplyDelete
  15. hello.. mohon emelkan rpt ting 3 - ting 5 ke shalomborneo@yahoo.com. terima kasih sangat2..

    ReplyDelete
  16. Assalamualaikum en fairus. Saya amat tertarik meneliti rpt pjk en fairus. Bg saya ianya lengkap dengan HP P,K dan A. Boleh x emelkan rpt pjk ting 1 - 5 kepada saya? Harap ia dapat membantu saya melaksanakan P&P dgn berkesan. Alamat saya halijahbaharun@gmail.com

    ReplyDelete
  17. Assalamualaikum tuan, saya lihat RPT yg sangat lengkap yang telah tuan sediakan. Mohon boleh tak emelkn kepada saya di alamat emel ini untuk penggunaan tahun 2013 : hani_zharfan@yahoo.com bagi tingkatan 1 -tingkatan 5. Allah jua yg dapat membalas segala kebaikan dari pihak tuan.

    ReplyDelete
  18. salam..mohon emelkan RPT bagi tingkatan 1-5..kkay_2407@yahoo.com...terima kasih..

    ReplyDelete
  19. salam.en fairus.boleh tak kongsi rpt f1-f5 ni pada sy.sgt menarik dan byk membantu.alamat sy.aimanhalim07@yahoo.com t.ksh byk2..

    ReplyDelete
  20. salam en fairus..blh x kongsikan rpt pjk dr 1-5 kepada sy melalui email emma.tim84@gmail.com...sy sgt2 menghargai jasa baik en fairus..tq

    ReplyDelete
  21. Assalam.... En Fairus. Mohon jasa baik En untuk memberikan Rancangan Pelajaran Tahunan dr tingkatan 1 hingga 5 kepada saya. Saya perlukan sebagai panduan.
    Email saya miazri80@yahoo.com
    Jasa baik En amat-amat sy hargai dan saya ucapkan terima kasih, semoga Allah membalas jasa baik En.

    ReplyDelete
  22. Assalamualaikum en fairus. Saya amat tertarik meneliti rpt pjk en fairus. Bg saya ianya lengkap dengan HP P,K dan A. Boleh x emelkan rpt pjk ting 1 - 5 kepada saya? Harap ia dapat membantu saya melaksanakan P&P dgn berkesan. Alamat saya kamazmi@gmail.com,,
    terima kasih diatas keperihatinan en,,tqvm

    ReplyDelete
  23. Asslmkm... setelah meneliti RPT yg Encik Fairus sediakan. saya ingin memohon jasa baik Encik untuk memberikan RPT PJPK tingkatan 1 hingga tingkatan 5. jasa baik Encik amat saya hargai dan ribuan terima kasih dengan perkongsian ini..
    email saya cekguaien@gmail.com

    ReplyDelete
  24. Salam En Fairus. would like to ask your permission and to ask your kindness if you could send me your PJPK RPT for Form2-Form5. Would gladly appreciate your sharing. those are very good RPT which i would like to use. thanks alot. my email is antkimhong@yahoo.com. thanks again.

    ReplyDelete
  25. Assalamualaikum En Fairus, minta jasa baik encik untuk memberikan RPT PJPK tingkatan 1-5 kepada saya. RPT encik mengikut skema penulisan ranc harian. Harap dpt emailkan kpd saya zettyalia_melo@yahoo.com.my
    Thanks you

    ReplyDelete
  26. En. Fairus saya sangat memerlukan bantuan En. Fairus, Saya guru Bahasa Inggeris dan tahun ini diminta mengajar pjk. Boleh x tolong saya untuk menghantar rpt pjpk tingkatan 3 hingga tingkatan 5 untuk saya. di email enad_dia@yahoo.com. Pertolongan En. Fairus amat saya hargai. Dah buntu mcmna nk buat.

    ReplyDelete
  27. mohon jasa baik tuk share rpt ting 1-5. t.kasih.

    ReplyDelete
  28. salam.. en. fairus, blh en kongsi kan RPT pjpk tingkatan 3 hingga 5 bersama saya? blh emel kn ke arezhar25@gmail.com.

    ReplyDelete
  29. mohon jasa baik en fairus emailkan RPT pjpk tg 1 - 5 ke fhadillah@yahoo.com.my. Jasa baik en Fairus sangat-sangat diharapkan

    ReplyDelete
  30. salam en fairus.. tahniah dan terima kasih kerana memuat naik RPT PJK di dalam blog ini. Saya mohon jasa baik en Fairus agar emelkan kepada saya RPT PJK Ting 1-5 atau kalau tidak pun ting 5 pun tak pe.. alamat emel saya rohaidaconvent2013@gmail.com semoga Allah memberi rahmat kepada en fairus sekeluarga.. terima kasih

    ReplyDelete
  31. salam en. fairus. akak ni dilantik memegang jawatan KP PJK.so akak perlukan rpt pjk tingkatan 1 - 5. alamat emel akak. sitikhatijah71@gmail.com. hanya Allah yang dapat membalas jasamu. terima kasih.

    ReplyDelete
  32. Assalammualaikum.. en. fairus, blh en kongsi kan RPT pjpk tingkatan 2 hingga 5 bersama saya? blh emel kn ke ( mysmocca@gmail.com). sy budak baru belajar. Thanks :)

    ReplyDelete
  33. assalamualaikum en fairus, boleh tak sy nak minta rpt pjk dari tingkatan 1-5 , sbb yang ada kat saya yang lama n susah nak tulis, yang en fairus nih nampak lagi jelas n sesuai bg guru2 pj bukan opsyen.... emailkan ye, untazzzz@gmail.com. terima kasih banyak ye ;-]

    ReplyDelete
  34. Assalammualaikum.. en. fairus, blh en kongsi kan RPT pjpk tingkatan 1 hingga 5 bersama saya? blh emel kn ke ( izuan3686@yahoo.com). sy budak baru belajar. Thanks :)

    ReplyDelete
  35. as salam en. firdaus... boleh kongsi rpt en x dr f1 sampai f5? ni email sy fandyati@yahoo.com.my. jasa baik en firdaus amat sy hargai....

    ReplyDelete